Publicidad
Cultura · 9 de Febrero de 2012. 10:29h.

El guionista dice que la gala fue "diferente y valiente"

"No estamos acostumbrados a un formato como el de Ricky Gervais en los Globos de Oro"

El guionista dice que la gala fue "diferente y valiente"

El caballo, en la gala

El guionista de la gala de los Premios Gaudí, Héctor Hernández, en declaraciones al Ara, ha asegurado que "molestar no era nuestra intención. Las reacciones en gran parte se deben a que no se está acostumbrado a un formato de gala como la de Ricky Gervais en los Globos de Oro, que funciona en América y que aquí no tiene tradición porque siempre se es simpático, blanco y azucarado. Esto a algunos no les ha gustado".

"Ahora bien, no hablábamos de nadie que no pudiera rebatir lo que decíamos: el consejero tiene micros cuando quiere y sabe que lo que diga tendrá repercusión. Y encuentro bien que se pueda criticar la gala". El guionista también recordó que recibió felicitaciones porque la gala fue "diferente y valiente".

Publicidad
Publicidad

12 Comentarios

Publicidad
#12 Gemma, Lleida, 09/02/2012 - 20:06

Cutre tot plegat, ni valent ni res, més aviat covards i envalentonadets. Un 10 pel Conseller! Ell si que va ser valent.

#11 moose, bcn, 09/02/2012 - 19:41

No xato, aquí, al que estem acostumats, és a un humor punyent i satíric, però de qualitat com el Polònia, p.e. I probablement triomfaría una gala presentada per Ricky Gervais. Al que no estem acostumats és a aquest humor tan mediocre, patètic i barroer, que vareu presentar l'altre dia

#10 Fum fum, Bcn, 09/02/2012 - 14:47

I és veritat que el subvencionat d' en Joel Joan vagi conduïnt amb un Porsche Cayenne??? Vergonya aliena.

#9 JoAN, Barcelona, 09/02/2012 - 13:44

Comparar, amb tots els respectes pel Joel Joan, allò (la gala dels Gaudi) amb Ricki Gervais és com comparar una botella de Domus Pensi 2006 (millor vi negre) amb un tetrabrick de Don Simon. La gala fotia pena, no era trencadora, sinó una merda

#7 Daserrout, BCN, 09/02/2012 - 12:51

Mascarell, Mas Collell si us plau no doneu ni un euro més a aquesta colla d'incompetents i desagraïts. Els doblers fan falta a d'altres llocs.