Publicidad
Cultura · 10 de Abril de 2013. 12:45h.

Loquillo acepta la consulta "si se hace limpieza"

"No vamos a tener una Catalunya independiente con toda esa mierda en casa"

Loquillo acepta la consulta "si se hace limpieza"

Loquillo

El cantante Loquillo, en declaraciones a El País, considera que "el enfrentamiento entre Cataluña y España es un negocio para los políticos". El músico, de 52 años, admite que se sintió excluido en Catalunya por cantar en castellano.

En referència a la consulta, afirma que "no me opongo a la consulta si es legal. Pero antes que hagan limpieza". "No vamos a tener una Catalunya independiente con toda esa mierda en casa", argumenta el cantante.

Finalmente, Loquillo considera que "no podemos seguir pensando que la cultura es de izquierdas" y se define republicano. También alerta que en el tema de los escraches "da miedo que a alguno se le escape una hostia".

Publicidad
Publicidad

29 Comentarios

Publicidad
#23 alex, sant feliu, 11/04/2013 - 10:38

Eres un crackkk! te queremosss loquillo!!!

#22 Loco pero no tonto, Barcelona, 11/04/2013 - 09:51

Trist! Ara, en aquest temps de crisis, es veuen els que no saben on van. Han baixat les aigues i alguns es banyaven despullats!

#21 Faithless, Barcelona, 10/04/2013 - 19:09

Loquillo és un ressentit que mai no ha paït l'èxit esclatant del poprock en català. A més és un tio que està més passat que una pansa. ja cansa amb el seu posat de vellrocker i el seu ridícul serrell.

#21.1 ha, haha, 10/04/2013 - 22:46

Quin èxit?

#21.2 Victor, barcelona, 11/04/2013 - 06:17

- Loquillo, Reveldes... Grans grups catalans dels 80, que no estavan subvencionats. Si els Sopa de Cabra

#20 Jordi de Sants, Bcn, 10/04/2013 - 18:27

En Loquillo està fent una evolució important respecte a la seva ideología i mai ha sigut absolutament radical tot i que parla clar. Opinions com la seva em mereixen respecte, encara que no la comparteixo. Evidentment s'ha de fer neteja, aqui i allà (però això no ho diu eh?). A votar!!

#20.1 Terraxa, Terrassa, 11/04/2013 - 10:45

I tant que evoluciona!!
Només cal veure els anuncis de Coca Cola i el del Banc Sabadell.
Sobretot l'últim, explica totalment la seva "evolució".

També quan diu que es va "sentir exclòs", no "em van excloure", cosa que també vol dir que ELL té un problema.

#19 Lluis, Barcelona, 10/04/2013 - 18:02

Loquillo té tota la raó del món i a un grup musical se'l valora només per la seva llengua i no per la seva qualitat. És per això que Estopa no ha cantat mai en castellà a Catalunya i ni els Manel mai ho han fet a Madrid en català. Loquillo, carai, recorda les subvencions que rebies via festa majors.